söndag 1 mars 2009

Bilder från vår "vi-firade-5-årig-bröllopsdag-weekend"


Ett hus vid ett av våra smultronställen...

Lite coolt, i dubbel bemärkelse...


Jag testar isen i Västerviks skärgård..

Schysst utsikt uppe bland bergen, samma skärgård i bakgrunden som ovan..


Same same, but different...

Välkomstbubbel vid lördagens middag...

Gruppfoto innan middagen...

Bubbelmys i jacuzzin...

Japps, här åxå...

Åsa svalkar sig efter ett hett bastubad...

Scchhkååål!

Våra bröllopsglas, dags för den årliga skålen...

Skylt utanför Dialect Västervik, förlåt hur tänkte ni nu eller har tiden stannat här?

Metallica On Tour 2009








Tack underbra Åsa för en underbar helg....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älskling! Tack för en helt fantastisk helg. Det har verkligen varit helt perfekt.

Hotellet var helt över förväntan, deras relaxavdelning var helt över förväntan och maten o sällskapet kunde inte varit bättre *ler*.

Jag är glad att vi åkte. Jag älskar dig min underbara make.

Puss

Mackan på 12an sa...

Underbara du.. ja d var en helg i världsklass, tack för att du är min, saknar dig här hemma.. Jag Älskar Dig!