onsdag 25 mars 2009

Uppdatering av inlägg ang "1e april=aprilskämt"

Nu är det klart, nya papper signade, uppsägning inlämnad osv.
From 1e april jobbar jag fortsatt för Telenor, men som anställd via WorkShop. Det innebär även att jag byter tjänst, från Säljsupporten på Kundservice till External Sales Channel, där som ansvarig för After Sales.
Känns fantastiskt bra, alltid kul med nya utmaningar!!!
Dagen till ära befinner jag mig i Stockholm, ska inte klaga på utsikten, men från Kalmarkontoret har vi den absolut bästa.....
Bildbevis bifogas...



Nytt anställningsavtal...

Utsikt från Kalmarkontoret...
Utsikt från Stockholmskontoret...










5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis min älskling! Äntligen är det klart och du har ngt att på allvar sätta tänderna i. Älskar dig

Johan a.k.a Kendo sa...

Con grattis amigo!

Mackan på 12an sa...

Tack som attans!!! Känns fett nice kan jag lova.....

Anonym sa...

Grattis! Vad innebär nya jobbet då? Av den flashiga titeln framgick inte så mkt... :)

Mackan på 12an sa...

jag kommer ansvara för att medelstora>stora smekunder implementeras vid rätt tidpunkt, både vad gäller porteringar samt övriga driftsättningar. Åf gör själva säljet, i vissa fall även all registering, men jag ser till så alla hamnar på rätt prisplaner, rätt fastnätsnummer till rätt mobilnummer plus mkt mera..

Även krediteringr i form av anslutningar, månadsavgifter, utköp etc kommer ligga på mitt bord.
Även specifika specialärenden.
Som en spindel i nätet alltså.

Det innebär för Åf och deras smesäljare att de ska kunna släppa ifrån sig mer administrativt för att lägga denna tid på mer försäljning istället... typ så...