lördag 28 februari 2009

28 februari- ännu ett år har gått



För exakt 5 år sedan vaknade jag upp i en hotellsäng, precis som idag, men m den stora skillnaden att jag var ogift. Den dagen, för 5 år sedan, var den finaste dagen i mitt liv. Utom när mina barn föddes som enda undantag. Åsa var min prinsessa då. Och fortfarande är hon lika mycket prinsessa för mig... 5årig bröllopsdag... Vi befinner oss just nu på ett fantastiskt hotell i Västervik. Igår smygstartade vi helgen med fantastisk god mat på hotellet, köttet stektes på en sten på tallriken så man kunde få det precis som man ville ha det. Lat kock som slapp fixa köttet men häftigt! Sedan testade vi relaxen m jacuzzin och bastu...blir mer av den varan senare idag!

Jag avslutar dagens blogginlägg m ett visdomsord, eller kanske ett ledord, från min mormor, för alla som älskar.....
"Störst av allt är kärleken".
Hon sa det till oss när vi gifte oss och många gånger både innan och efter. Jag upplever det idag....
Störst av allt ÄR kärleken...

Jag ÄLSKAR Dig Åsa

Inga kommentarer: