söndag 15 juni 2008

Galakväll i Karlskrona aka Personalfest (för övrigt mitt längsta inlägg)

Kvällens Galafest kan sammanfattas enl nedan.

Tillgjort Betyg Minus

Snyggt upplägg Betyg Plus

Överdrivet Betyg Minus

Let´s Dance Betyg Halvnakna lets dance tjejer är alltid bra, men Martin P dansar pinsamt illa

Få personalfester lyckas med maten, denna tillställning var tyvärr inget undantag (se menyinnehåll nedan, som säkert var genomtänkt, men som i verkligheten bara blev en massa förrätter) Betyg Minus

Teknikstrul Betyg Minus

Pinsamma fyllor (jag var nykter, ganska intressant för man ser allt med korrekta och pigga ögon) Betyg Plus

Adam Alsing Betyg Håll dig till radio och stanna där, så kan man stänga av

Storband som husband Betyg Minus

Charlotte Perelli Betyg Kass

Vackert sällskap i form av min hustru Betyg dubbelplus

Mc Donald´s Drive Thru 23:55 Betyg VÄRLDSKLASS



Kollegorna anländer (minus för limon som bara stod där inkl chaufför)

Mats Nilsson tar sig en svängom!

Därefter hittas han stående mot en vägg,
och försöker trycka tillbaka den (rasade Arenan???)
När jag skulle ta en bild så fräste han till å smet iväg muhahahahaha

Maten bestod av: Grekiska muffin, Brytbröd, Quinoasallad, Hummus, Gazpacho, Moghrabiah (bönsallad), Färserad lax(fiskbulle) med örtcremefraiche, Tigerräkor, Färskrökt fläskfilé, Creme Catalana (creme brylé)
Cheeseburgare på Mc D

9 kommentarer:

Martin sa...

Men sammanfattningsvis var det ok?

Mackan på 12an sa...

Sammanfattningsvis: 6 av 10

Anonym sa...

Jag förstår ungefär ingenting av texten...

Mackan på 12an sa...

Va bra att du är läskunnig.
Jag ska sammanfatta för din skull kära syster.
Personalfest.
Kasst
Mc Donalds

Clifton sa...

Bästa förtydligande! Färserad lax =(fiskbulle)

Martin sa...

Snacket gick nere i k-krona och det stämmer in på det de flesta säger.

Malin sa...

Nu är du lite väl negativ, maten var ju super...

Mackan på 12an sa...

Hej Malin, kul att du kikade förbi...
Å vilket gillade du bäst? Grekiska muffin eller de kalla tigerräkorna?

Malin sa...

Hahaha båda två var super. Nä du brödet var det bästa, jag åt tre stycken för att bli mätt.