lördag 12 april 2008

Ett av få inlägg utan bilder...

Jag skulle kunna fota det förbaskat sura vädret ute, jag skulle kunna fotat min fru, som för stunden sitter i soffan, kossnödig som få, med en sovande Elliot i sitt knä, skulle kunnat fota Neo som ligger bredvid dem i soffan, även han sovande.. (med fota/fotat menar jag inte sparka ut, utan knäppt en bild m kameran...)

Istället vill jag dissa denna lördag.
Planen för lördagen var grill, massa kalla öl å goa groggar, trevligt umgänge med kompisen Henke m sambo Johanna plus barn...
Vad hände? Regnet öser ner, barnen sover redan och Åsa är sjuk...

Far ända in i pipsvängen va tråkigt...

Eftersom jag är tokförkyld jag åxå så ska jag fan få dricka massa sprit själv, det blir man bara frisk och välmående av...

Over ´n out....

P.S vill passa på att hissa min minsta lillasyster Caroline som har sett till så jag ska bli morbror för andra gången, planerat storkbesök blir i början av september om jag inte har helt fel...

Hiss nummer 2 blir även denna i barnafödandets tecken.. Min kära vän och tillika kollega Stefan i Halmstad blir pappa vilken dag som helst och han är inte alls nervös!!! Skål och lycka till när du ska vara manligast i stan å se din son/dotter födas fram, en upplevelse man inte kan beskriva med ord.... D.S

2 kommentarer:

Andreas sa...

grogg är gott!!
1,2 mil på under 60 minuter! =)

Anonym sa...

Jo, helt fel har du! :P
Bebis är faktiskt beräknad sista augusti nu :)