måndag 15 december 2008

Våld




Natten till söndag blev min minsta bror misshandlad. Jag blir förbannad, ledsen och rädd för den verklighet som alldeles för många svenskar utsatts för. Inte nog m att brorsan fick pussa betongen m sin panna så han svimmade, killen som överföll tyckte inte det räckte utan satte sig över brorsan och gav ett par extra slag. Tyvärr, ditt jävla as, så hjälpte det inte att du stack. Sverige är ett litet land, Kalmar är en liten stad.... Polisen har ditt namn, Du kommer åka dit. Må du brinna i satans rike.... Brorsan mår ganska ok nu ändå, efter svullnad i ansiktet och lite stygn samt lite vila så är han på fötterna... Det är en sjuk och vidrig värld vi lever i.
Love U BRORSAN


Det kanske finns de som tycker (vad vet jag) att det är osmakligt, sjukt, knäppt etc att jag lägger ut bilder etc på brorsan när han är blodig och groggy. Jag håller med till viss del- dock tycker jag det osmakliga, sjuka och knäppa är att våldet finns så nära, så påtagligt och på ett så respektlöst sätt förstör mer normala individer... Självklart har brorsan gett sitt godkännande till publiceringen...
Jag ville bara påtala detta innan d kommer en diss smygande....

7 kommentarer:

Martin sa...

För jävligt! Världen är full av sjuka människor...

Johan a.k.a Kendo sa...

Förbannat moget att slå ner folk på stan. Då får man säkert ligga mer... eller?

Anonym sa...

Fy fan vilket svin, blir så förbannad att folk ska slås, och så jävla fegt och meningslöst....

Andreas sa...

Vet hur det känns.... Så jävla onödigT!!!
Dags för lite civil action?
Fy fan....

Jonny sa...

Jag vet precis hur man tillfogar maximalt med smärta, så skicka den skyldige till mig!

Mackan på 12an sa...

Jag frågade Ubbe om jag fick låna hans tjänstevapen men han svarade inte på det... jag håller dock alla tummar för att det leder till åtal och att "han" får ett så stort straff som möjligt... inte fan blir d bättre av att han är ölänning åxå....

Anonym sa...

Han ser ut att ha en snygg jacka iaf...