fredag 1 augusti 2008

Köket kom till 12an...

Några dagar för tidigt, men va gör det?
Jag flexade lite från jobbet å brorsan å jag konkade å bar en massa lådor med blivande skåp, luckor, bänkskivor etc. Vi satte till och med upp det nya köket, så nu är det redan på plats! Härligt, tyvärr kan jag inte visa några bilder på det, dröjer nog några veckor... :-)
Varmt som fan var det så tog ett dopp innan det bar av tillbaka till jobbet igen. Har censurerat badbilderna något på olika sätt om någon är känslig..



Inslagna paket, jag gissar på bänkskivor!
en megapall med en jääkla massa kartonger...den stora innehöll ännu fler.
typ som den där ryska dockan..
Samma pall igen...
Gångjärn, lådor, lampor å massa annat bra att ha....
Svalkande dopp efter allt kånkande!





5 kommentarer:

Anonym sa...

Snopp-Åke!! =)

Linda sa...

redan på plats, det var snabbt jobbat :o). Blev det bra?

Anonym sa...

Vårt kök var det nån annan som bar in..

Linda sa...

Jag är inte avundsjuk på jobbet ni har framför er, jag är helt slut och vi har ändå haft snickare här, :o)

Martin sa...

Jag gillar censureringen haha ;)