måndag 7 januari 2008

Sammanfattning av veckans första dag...

Efter att Elliot somnat om imorse så smög jag mig upp...


Tänkte att nu jäklars ska de fula kräken få....
Fick ett coolt luftgevär av brorsan i julklapp, så jag kan få bort skadeodjuren på ett onaturligt sätt.


Neo vaknade, så han fick följa med, tänkte avlossa ett par runda kulor från badrummet uppe...

Med tystnad och spänning följde han min (misslyckade) jakt, när jag skjutit första skottet så startade följande dialog...

M- "Pappa missade fågeln..."
N- "Pappa missa, nu Nennes tur!"
M- "Det går inte, dom blev skrämda..."
Neo klättar upp på tvättkorgen, ropar ut genom fönstret...
N- "Pom ibaka, Pappa panga pippi!!!"

(Inget av ovan är förstås sant, skulle aldrig göra ngt så hemskt som att skjuta fåglar m luftvapen, men visst hade det varit ganska roligt?? OM det varit sant?)
"Pom ibaka....."


Å så här glad har Elliot varit idag!!!!

1 kommentar:

Martin sa...

Du skulle alltså göra motsvarande "en Runar"?